My cycling stats - 25th May - 55,4 km [#bike100kkm]
[English] (polski opis poniżej)
Still on old tires, I was afraid I could break through the inner tube again, but this time it worked. I mean, I just had bad luck on last two rides, but I thought that the problem might be old tires.
Recently in Belgium, a weather swing, or hot or storm, so I had to shoot in a rainless window. For today's destination I chose Seneffe and the palace there, the nice channels in the city are in plus. I went to Seneffe trough Grand canal, so at the beginning I had to drive uphil next to the elevator in Thieu, the length of the driveway 1.9 km average slope of 3.6%, as if not much, but it made me hard. Today I made a new record on this uphill, plus 13 other segments on STRAVA. I was returning a different route through the town and the village, it was better to ride than along the canal, but the views were much worse. The average pace improved in the second part of the training, especially on the road from Le Roeulx towards the canal, where I accelerated to 57 km/h and maintained it for several hundred meters.

Boat on Canal Grand / Barka na Grand Canal

Canal next ot Seneffe / Kanał w okolicach Seneffe






Castel in Seneffe / Pałac w Seneffe
.jpg)

[Polski]
Wciąż na starych oponach, miałem obawy, że znowu mogę przebić dętkę, ale tym razem się udało. Znaczy to, że po prostu miałem pecha na dwóch kolejnych jazdach ostatnio, a ja myślałem, że problemem mogą być stare opony.
Ostatnio w Belgii huśtawka pogodowa, albo gorąco albo burze, więc musiałem się wstrzelić w bezdeszczowe okno. Na cel wyprawy wybrałem dziś Seneffe i tamtejszy pałac, dodatkowo plusem są fajne kanały w mieście. Do Seneffe pojechałem Grand Canalem, czyli na początek musiałem pojechać podjazd obok windy w Thieu, długość podjazdu 1,9 km średnie nachylenie 3,6%, niby niedużo, ale daje w kość. Dziś ustanowiłem nowy rekord na tym podjeździe, a dodatkowo 13 innych odcinków na STRAVA. Powrót inną drogą przez miasteczka i wioski, lepiej się jechało niż nad kanałem, ale widoki były dużo gorsze. Średnie tempo poprawione w drugiej części treningu, szczególnie od odcinek z Le Roeulx w stronę kanału, gdzie rozpędziłem się do 57 km/h i utrzymałem to przez kilkaset metrów.
General info about ride:

Map & Top sectors:

Speed, Estimated Power Analysis:

.png)
